saschaib
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URGENT - Need to recover data from Veritas 9.0 Tape

Symantec, Tapehersteller und Reseller stellen sich quer, weil nur eine QuickStart Version vorliegt offensichtlich ohne Support (den ich auch nciht wirklich brauche, wenn die Software einfach laufen würde...)

Hi all together,

it seems that Symantec is killing my discussion from yesterday:
I can't retore data from old Tapes with the new BackupExec 2010. Scenario like described in:
http://seer.entsupport.symantec.com/docs/348482.htm

When I uncheck the options it has no effect, after restarting services the option are checked again.

I hope that I only need the hotfix described in the artice 348482!
A supported hotfix has been made available for this issue. Please contact Symantec Technical Support to obtain this fix. This hotfix has not yet gone through any extensive Q&A testing. Consequently, if you are not adversely affected by this problem and have a satisfactory temporary workaround in place, we recommend that you wait for the public release of this hotfix

I have no support agreement. And Symantec won't give me the Hotfix without support agreement. WTF is that the behavoir against customers, who spend a lot of money to buy ther products which doesn't work correctly? I won't have technical support, I only want the hotfix and try to solve my problem by myself.

So I need your help! Could please anybody (WITH SUPPORT AGREEMENT!!!) could request the file for me?
PLEASE I ONLY WANT TO HAVE THE HOTFIX!

If there is an other option to restore the data from our old tapes (backuped with Veritas BackupExec 9.0)?

Content-Key: 148496

Url: https://administrator.de/contentid/148496

Printed on: April 24, 2024 at 23:04 o'clock

Member: Deepsys
Deepsys Aug 16, 2010 at 20:00:39 (UTC)
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Hi saschaib,

ich bleibe mal in Deutsch.
So einfach ist das bei Symantec alles nichts, und so einfach bekommst du auch keinen nicht freigegeben Patch. Da will erst mal der Support mal draufgucken.

Ich geben dir Recht, wenn Software einfach laufen würde, brauchst du keinen Support, aber dann wären hier viele arbeitslos face-smile

Ich kann dir nur raten einen Support-Vertrag mit Symantec abzuschließen, du brauchst den immer mal wieder. Denn besser wird deren Software zur Zeit nicht wirklich. Neue Fehler, neue Features, neue Fehler.
Ich kämpfe gerade mit dem Linux-Agenten.

Aber hier noch ein Tipp:
Es ist gerade die 2010 R2 rausgekommen (früher hieß das mal SP1, nun R2), evtl, klappt es ja damit besser!!
Allerdings scheint es die R2 nur über FileConnect und nicht über LiveUpdate zu geben ....


VG
Deepsys