judgelg
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Iperius Backup Full Version 4.9.3

Hallo,

wir setzen bei uns "Iperius Backup Full" ein. Jetzt bin ich gerade dabei Exchange Backup einzurichten. Leider funktioniert es nicht so wie es soll.
Eingerichtet habe ich es laut den Anweisungen:
http://www.iperiusbackup.net/de/exchange-permissions-for-mailbox-backup ...

http://www.iperiusbackup.net/de/exchange-backup-und-export-von-e-mails- ...

Die Sicherung funktioniert nicht, bekomme immer die Fehlermeldung: Fehler bei der Exchange-Sicherung (Der im Pfad angegebene Server- oder Freigabename ist möglicherweise ungültig, oder die Datei ist möglicherweise gesperrt.)

Fehler: Fehler beim Exportieren des Postfachs:0

0 bearbeitete Dateien - 0 Fehler

Exchange Backup beendet

Content-Key: 341449

Url: https://administrator.de/contentid/341449

Printed on: April 16, 2024 at 23:04 o'clock

Member: andrea92
andrea92 Jun 23, 2017 at 10:17:41 (UTC)
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Hello,

I think the reason of the problem stays in the permission of the folder you set as destination for the backup or in the "Mailbox Replication Service" of Exchange server.

You have to set permissions and authorizations or READ/WRITE for the "Exchange Trusted Subsystem" service in the destination folder (obviously also "Everyone" permissions will be fine) . Then if you have the same error again, try changing the user that the "Mailbox Replication Service" is run by (instead of using the default LOCAL SYSTEM).
Here's a discussion about the error you got, that is a typical Exchange error:
http://oyvindnilsen.com/new-mailboxexportrequest-error-on-netapp-share- ...

If you need direct support, contact the Iperius Team at this page:
https://www.iperiusbackup.de/contact.aspx
Member: Judgelg
Judgelg Jun 23, 2017 at 10:29:32 (UTC)
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Exchange Trusted Subsystem hat die erforderlichen rechte. Ich möchte ungern den User ändern beim Mailbox Replikationdienst.
Kann ich denn überhaupt im laufenden Betrieb die Postfächer sichern?
Member: andrea92
Solution andrea92 Jun 23, 2017 at 10:50:57 (UTC)
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If the solution above did not fix your issue, you should contact the Iperius Team using the following contact form:
https://www.iperiusbackup.de/contact.aspx

In this way you will have full support from the team, including Remote Connection support.
Member: Judgelg
Judgelg Jun 23, 2017 at 11:33:19 (UTC)
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Thanks fpr Help,

then I will be times with the support of iperius Backup connect.